HOLDTRÆNING

Ry eSport tilbyder holdtræning for 10 årige og opefter i Counterstrike 2, Overwatch 2 og League of legends.

Når man går til esport ved os er det anderledes end at sidde derhjemme og spille. Man bliver sat på et fast hold sammen med de andre som har tilmeldt sig, hvilket giver muligheden for at “bygge på” sit spil, man skal lærer at kommunikere ordenligt og rigtigt, hvad man skal gøre hvornår, samt at andre har forventninger til dig som spiller.

Til hvert et hold er der en træner tilknyttet, som står for at facilitere træningen, vores trænere er frivillige og har alle sammen en brændende passion for deres spil, som de ønsker at kunne give videre til andre.

Men det er også vigtigt at man som i alle andre sportsgrene gør som træneren siger, ellers ødelægger man både lysten for træneren, men også oplevelsen for alle andre på holdet.

Niveau opdeling:

Lige PT er vores hold ikke niveau opdelt, og det bliver kun niveau opdelt hvis der er et ønske for deltagerne i at komme i en liga

Målet er at når vi har nok medlemmer dannes der i CS2 et hold som skal kunne deltage i esport ligaen og/eller andre konkurrencer.

AFBUD
Afbud til træning meldes til instruktør via mobil.
Se kontaktinfo nedenfor.

Fælles holdnavn

Ry eSport’s forskellige hold bruger det fælles officielle holdnavn Lakefront Fraggers. Alle medlemmer, uanset niveau, kan bruge dette navn

Instruktørerne